Verslo sąlygos

Šios verslo sąlygos taikomos perkant internetinėje parduotuvėje www.brimo.lt, kurios pardavėja ir operatorė yra Hana Godušová., įsikūrusi Lermontovova 911/381105 Bratislava, IČO: 50195000 , IČ PVM kodas: SK1121316911, registruotas Bratislavos rajono biure
Verslo registro numeris: 430-48519, el. paštas: brimo@brimo.lt, tel. +421 944 431 230

Tele įmonės būstinė priimame tik laiškų siuntas pašto dėžutės korespondencijos adresu. Siuntinius siųskite toliau nurodytu adresu.

Sąlygos yra sudarytos pardavimo sutarties tarp pardavėjo ir pirkėjo dalis. Visi sutartiniai santykiai sudaromi pagal Slovakijos Respublikos teisinę tvarką. Tuo atveju, kai sutarties šalis yra vartotojas, šių sąlygų nereglamentuojami santykiai reglamentuojami Akto Nr. 40/1964 Sb., Civilinis kodeksas, Aktas Nr. 250/2007 Rink., dėl vartotojų apsaugos, Aktas Nr. 102/2014, dėl vartotojų apsaugos parduodant prekes ar teikiant paslaugas, Aktas Nr. 22/2004 Rink. dėl elektroninės komercijos, su pakeitimais. Jei sutarties šalis yra verslininkas, šių sąlygų nereglamentuojami santykiai reglamentuojami Akto Nr. 513/1991 Sb. su pakeitimais.

 

Apibrėžimai


Vartojimo sutartis 
yra bet kokia sutartis, neatsižvelgiant į teisinę formą, kurią tiekėjas sudaro su vartotoju.


Tiekėjas (pardavėjas)
 yra asmuo, kuris sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartis, veikia pagal savo verslo ar kitos verslo veiklos objektą.


Pirkėjas – vartotojas
 yra fizinis arba juridinis asmuo, perkantis prekes ar naudojantis paslaugomis asmeniniams poreikiams tenkinti. naudojimui arba savo namų ūkio narių poreikiams.


Pirkėjas – verslininkas 
yra juridinis asmuo arba fizinis asmuo – verslininkas, veikiantis pagal savo verslą veikla ar kita verslo veikla ir perka produktus ar naudoja paslaugas savo verslo tikslais juos perparduodamas arba su jais prekiaujant.


Tiekėjas
 yra įmonė GLS Slovakia – kurjerių įmonė, kurios veikla apima kurjerių, transportavimo, sandėliavimo ir papildomų paslaugų teikimą.

 

Užsakymas ir pirkimo sutarties sudarymas

Pirkėjas pasirenka prekę pagal dabartinį pasiūlymą, paskelbtą svetainėje www.brimo.lt, patvirtina šį pasirinkimą spustelėdamas mygtukas „Pirkti“, užpildo užsakymo formą (el. paštas, prekių pirkimo atveju, pristatymo adresas), pasirenka prekių skaičių (arba nurodo prekės parametrus) ir pasirenka apmokėjimo būdą (grynaisiais pinigais, grynaisiais pristatymo metu) . Internetinėje parduotuvėje www.brimo.lt pateikti užsakymai yra privalomi. Pirkėjas, išsiųsdamas užsakymą, aktyviai spustelėdamas patvirtina, kad susipažino ir sutinka su šiomis sąlygomis.

Sutarties sudarymo pasiūlymas – siūlomų prekių patalpinimas  svetainėje  ;www.brimo.lt, sutartis sudaroma pirkėjui išsiunčiant užsakymą, o pardavėjui priimant užsakymą. Pardavėjas  nedelsdamas patvirtins šį sutikimą pirkėjo el. pašto adresu, tačiau šis patvirtinimas neturi įtakos pirkimo sutarties sudarymui. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti pardavėjui užsakymo patvirtinime sutartą prekės kainą, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (toliau – pirkimo kaina) grynaisiais pinigais pardavėjo buveinėje, grynaisiais pinigais. pristatant prekes pristatymo vietoje, arba be grynųjų pinigų pavedimu į užsakymo patvirtinime nurodytą pardavėjo sąskaitą.  ; 

Pirkėjas įsipareigoja sumokėti pardavėjui pirkimo kainą už sutartą prekes per užsakymo patvirtinime nurodytą laikotarpį, bet ne vėliau kaip perimant prekes.

Informacija apie atskirus veiksmus, vedančius iki sutarties sudarymo, išplaukia iš šių sąlygų, o pirkėjas visada turi galimybę prieš išsiųsdamas užsakymą patikrinti ar pataisyti.

Sutartis sudaroma slovakų kalba, jei aplinkybės iš pardavėjo ar pirkėjo netrukdo, galima sudaryti sutartį kita, abiem šalims suprantama kalba.

Operatorius kartu su preke pirkėjui pateikia visus su preke susijusius dokumentus: sąskaitą faktūrą (mokesčių dokumentą), arba garantinis pažymėjimas (jei gamintojas jį pateikia).

Kainos

Atskirų gaminių kainos nurodytos su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM) 20 Lt. % ir visi kiti mokesčiai. Vartotojas turi galimybę susipažinti su laikotarpiu, per kurį pardavėjas yra saistomas jo pasiūlymo, įskaitant kainą.

Galutinė kaina nurodoma užsakymo formoje prieš pat užsakymo išsiuntimą nurodoma įskaitant PVM , arba visus kitus mokesčius ir rinkliavas (pakavimas, pašto išlaidos...), kuriuos vartotojas turi sumokėti už prekę ar paslaugą. Šios kainos pardavėjas negali vienašališkai keisti.


Pristatymo sąlygos

Sandėlyje esančios prekės išsiunčiamos ne vėliau kaip per 24 valandas. Prekės, kurių nėra sandėlyje, visada pažymėtos užrašu "NE SANDĖLĖJE", jų prieinamumą galite pasitikrinti atsiuntę užklausą el. paštu: brimo@brimo.lt Prekių, kurių sandėlyje nėra, bet yra, pristatymo laikas yra maksimalus. 30 dienų labai retais atvejais galima susitarti ir dėl ilgesnio pristatymo termino.

Prekės siunčiamos per GLS kurjerių tarnybą

Pristatant – 9,00 €. per kurjerį. Užsakymams virš 110,00 € pristatymas nemokamas.


Mokėjimo sąlygos

Pirkėjas sumoka operatoriui pirkimo kainą:

< ul>
  • grynaisiais pinigais (1,95 €)
  • banko pavedimu į sąskaitą: IBAN: SK36 8330 0000 0021 0094 3785
  • SWIFT: vizualizavimas bus nemokamas  jei užsakymo vertė didesnė nei 5 € su PVM sąskaitos faktūros išrašymo metu.


    Garantija, garantinis talonas
    < /p>


    Kartu su prekėmis pardavėjas pirkėjui pateikia visus su prekėmis susijusius dokumentus, ty: sąskaitą faktūrą, kuri įteikiama kaip važtaraštį.  (  sąskaita faktūra, kredito pažyma, išankstinė sąskaita faktūra). Pasikartojančių sąskaitų faktūrų neišrašome. 


    Pardavėjas visoms pristatytoms prekėms suteikia garantiją, kuri yra  24 mėn fiziniams asmenims – vartotojams. BRIMO sulankstomosioms palapinėms taikoma 60 mėnesių garantija.  Jeigu dokumentas išduodamas įmonei arba Pagal Komercinį kodeksą ID numeriui suteikiama 12 mėnesių garantija. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai pirkėjas perima prekes. Jei prekę galima suskirstyti į keletą komponentų, klientas privalo siųsti tik sugedusį komponentą. 


    Pardavėjas atsako už defektus, nurodytus ant pakuotės. garantiniu laikotarpiu parduotas prekes, atsiradusias dėl medžiagos broko, funkcinės klaidos arba gamybos ar surinkimo metu atsiradusių defektų. Sąskaita faktūra (taip pat tarnauja kaip garantijos sertifikatas)


    Garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl neprofesionalaus aptarnavimo, neprotingo tvarkymo, naudojimo ar įrengimo, prieštaraujančio vartotojo vadovei. , elektrostatinės iškrovos arba defektų, atsiradusių dėl pernelyg didelio mechaninio susidėvėjimo. Garantija taip pat netaikoma žalai, sukeltai stichinių nelaimių, stichinių nelaimių, smurtinių pažeidimų, oro sąlygų arba eksploatavimo ekstremaliomis ir neįprastomis sąlygomis. Negarantuojame, kad esant bet kokiam vėjo greičiui jūsų palapinė nebus mechaniškai pažeista vėjo. Žala gali atsirasti dėl nepakankamo inkaravimo arba esant nepalankioms oro sąlygoms. Nerekomenduojame palikti palapinės be priežiūros, kitaip naudotojas  kelia pavojų  mechaniniai pažeidimai, kuriuos sukelia išorinis poveikis. Nerekomenduojame naudoti palapinės kaip nuolatinio stogo. Esant nuolatiniam stogui, sunku palapinę prižiūrėti ir reaguoti į oro svyravimus. Medžiagų tarnavimo laikas pakankamai sutrumpėja, jei palapinę naudojate kaip nuolatinį, o ne trumpalaikį uždangalą, dėl kurio palapinė buvo pagaminta, nebuvo aiškiai įgaliotas pardavėjo ar prekės gamintojo ar įgalioto asmens, kuris aptarnauja duotų prekių. Nepristačius pilnų prekių priedų, negalima pradėti skundo procedūros Perimant prekes iš kurjerių įmonės ar iš asmeninio atsiėmimo, rekomenduojame pirkėjui apie pakuotės pažeidimus pranešti kurjeriui gavus. ir parašyti formą, kurioje nurodoma, kad prekes priimate su išlygomis.

    Skundus dėl mechaninių prekės pažeidimų, kurie nebuvo akivaizdūs priimant siuntą, rekomenduojame kreiptis iš karto gavus siunta. Klientas galės reikšti pretenzijas dėl vėliau pastebėtų tokių sugadintų krovinių trūkumų tik tuo atveju, jei įrodys, kad prekės, perėmusios iš vežėjo, jau turėjo reikalaujamų trūkumų. Jei jūsų prekės yra sugadintos, nedelsdami praneškite mums šiuo adresu < b>forma. Prekes supakuojame į kokybiškas dėžutes su apsauginiais elementais ir prieš išsiunčiant prekes jas patikriname ir turime kameros įrašą nuo pakavimo iki prekės pristatymo kurjeriui. Netgi visos priemonės neapsaugos nuo prekių sugadinimo, jei prekės bus numestos ant žemės. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti problemą jūsų naudai i style="">®.  nemokamai pirmuosius metus nuo įsigijimo.

    Galima nemokamai įsigyti palapinės konstrukcijos dalių, neatsižvelgiant į tai, kaip buvo padaryta žala kiekvienam klientui, galinčiam įrodyti, kad pas mus įsigyta palapinė perimta mažiau nei prieš 12 mėnesių nuo prašymo pateikimo o rėmo dalių.

    Nemokamų rėmo atsarginių dalių kiekį taip pat riboja vertė dalių.

    Dalių vertės 10 € (modelis: superplienas ir išskirtinis plienas) 15 € (modelis: aukščiausios kokybės plienas, superaliuminis, išskirtinis aliuminis, aukščiausios kokybės aliuminis ) klientas gali nemokamai naudotis praėjus 12 mėnesių terminui. Dalys, viršijančios nuolaidos vertę, apmokestinamos pagal galiojantį kainoraštį.

    Atsarginių konstrukcijos dalių pritaikymo tvarka nemokamai iki 10 €/15 € vertės

    < p>Pasiklausykite rėmo dalių naudodami čia formą. 

    Atskirų dalių kainoraštis pagal užklausą prieš perkant arba prieš siunčiant užklausą dėl rėmo atsarginių dalių el. paštu: brimo@brimo.lt

    Atsarginių statinio dalių teikimas nemokamas taikyti, jei tai pripažintas reikalavimas. Pripažintos pretenzijos atveju klientui nereikia nemokamai atsarginių konstrukcijos dalių, nes mes padengiame remonto išlaidas.


    Gamename ir parduodame tik prekės ženklu pažymėtus produktus. Todėl produktas gali turėti BRIMO logotipą, kaip parodyta nuotraukose ir vaizdo įrašuose prie kiekvieno produkto.


    Dėl neprognozuojamų oro sąlygų ir neįvertintų palapinės tvirtinimo galimybių, pradėjome nemokamai aprūpinti konstrukcijų atsargines dalis. Dėl šios priežasties nenagrinėjame palapinės konstrukcijos mechaninių pažeidimų priežasčių ir nemokamai suteikiame palapinės konstrukcijos dalis, kurių vertė 10 €/15 € su PVM, jei tenkinamos sąlygos.


    Palapinė nėra skirta nuolatiniam stogui!


    Rėmo atsarginės dalies spalva gali skirtis nuo konstrukcijos spalvos.


    Pirkimo sutarties laikymasis


    Parduodamas daiktas turi būti reikiamos kokybės, kiekio , matas ar svoris, kaip reikalaujama ar nustatyta teisės aktų, ir turi būti be defektų, ypač turi atitikti privalomus techninius standartus. Jei naudojant prekę būtina laikytis specialių taisyklių, ypač jei naudojimą reglamentuoja instrukcija arba reglamentuojamas techninis standartas, pardavėjas privalo apie jas informuoti pirkėją, nebent taisyklės būtų visuotinai žinomos. Jei pardavėjas nevykdo šios pareigos, jis privalo atlyginti pirkėjui dėl to atsiradusią žalą.


     


    Užsakytos siuntos neatsiėmimas >


    1. Pardavėjas turi teisę į nuostolių atlyginimą (pagal Civilinio kodekso 420 str. ir paskesnius straipsnius), lygią faktinių išlaidų už bandymą nesėkmingai pristatyti užsakymą, jei pirkėjas užsakė prekes, kurios jis neatšaukė arba neatsisakė sutarties ir kartu neperėmė prekių iš vežėjo arba pardavėjo prašymu, pasirinkus asmeninį atsiėmimą, per nurodytą atsiėmimo terminą prekių nepriėmė. Šiuo savo veiksmu pirkėjas pažeidė savo pareigą, nurodytą 2009 m. X punkto 2 a) punktas, pagal kurį pirkėjas privalo perimti užsakytas prekes.


    2. Pardavėjas turi teisę nepasinaudoti teise į žalos atlyginimą arba pasinaudoti šia teise tik iš dalies


    Pirkėjas turi teisę patikrinti pakuotės vientisumą, ar siuntoje nėra akivaizdžių pažeidimo požymių. Gedimo atveju rekomenduojame su prekių pristatymo asmens atstovu surašyti įrašą/protokolatą, remiantis pardavėjui įteiktu rašytiniu įrašu, tada pirkėjas gali atsisakyti priimti pristatytą prekę su defektu ir vėliau pareikalauti. prekės trūkumas iš pardavėjo. Jeigu pirkėjas pažeidimus ar kitus pažeidimus nustato tik gavęs siuntą, jis privalo nedelsiant kreiptis į pardavėją. Jei jis to nepadarys, pretenzijos dėl pretenzijų dėl defektų bus patenkintos tik tuo atveju, jei jis įrodys, kad prekės jau turėjo šių trūkumų gavimo metu.


     


    Skundas ir jo taikymas


    Pardavėjas atsako už parduodamos prekės trūkumus, pirkėjui ją perėmus.


    Jei tai yra trūkumas, galima nuimta, pirkėjas turi teisę , būti nuimtas nemokamai, laiku ir tinkamai. Pardavėjas privalo nepagrįstai nedelsdamas pašalinti defektą. Pirkėjas, užuot pašalinęs defektą, gali reikalauti pakeisti prekę arba, jei trūkumas susijęs tik su daikto dalimi, pakeisti dalį, jei dėl to pardavėjas, atsižvelgiant į prekės kainą, nepatirs neprotingų išlaidų. prekės ar defekto sunkumo. Pardavėjas visada gali pakeisti nekokybišką prekę nepriekaištinga, o ne pašalinti defektą, jei tai nesukelia rimtų sunkumų pirkėjui.


    Jei tai yra trūkumas, kurio negalima pašalinti ir kuri trukdo daiktą tinkamai naudoti kaip daiktą be trūkumų, pirkėjas turi teisę daiktą pakeisti arba turi teisę atsisakyti sutarties. Tokios pat teisės priklauso ir pirkėjui, jei trūkumus galima pašalinti, tačiau pirkėjas negali tinkamai naudotis daiktu dėl defekto atsiradimo po remonto arba dėl didesnio trūkumų skaičiaus. Jei yra kitų nepašalinamų trūkumų, pirkėjas turi teisę į protingą nuolaidą nuo prekės kainos.


     


    Pardavėjas privalo pats nustatyti prekių pirkimo būdą. pretenziją išnagrinėti nedelsiant, sudėtingais atvejais ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pretenzijos pateikimo dienos, pagrįstais atvejais, ypač jeigu reikalingas kompleksinis prekės ar paslaugos techninis būklės įvertinimas, ne vėliau kaip per 30 dienų nuo ieškinio pareiškimo dieną. Nustačius pretenzijos nagrinėjimo būdą, pretenzija bus nagrinėjama nedelsiant, pagrįstais atvejais pretenzija gali būti tvarkoma vėliau; tačiau pretenzijos nagrinėjimas neturi trukti ilgiau kaip 30 dienų nuo kreipimosi į ieškinį dienos. pretenzija.


    Pardavėjas nedelsdamas patvirtina skundo gavimą ir išduoda jį vartotojui. Tačiau jis bus išduotas vėliausiai kartu su skundą patvirtinančiu dokumentu.


    Pristačius siuntų nepriimame.


    Prekė turi būti supakuota švari ir pilna. Siunčiant labai nešvarias ir higieniškai nepriimtinas prekes, skundo inicijavimas gali būti atmestas. Tokiu atveju pardavėjas grąžina prekes pirkėjo adresu. Pirkėjas neturi teisės į transportavimo išlaidų kompensaciją esant suteptoms/higieniškoms prekėms (ypač pelėsiui, kuris atsiranda nesilaikant priežiūros instrukcijų). Pasibaigus skundo nagrinėjimo terminui, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties arba turi teisę pakeisti prekę į naują suremontuotos prekės prekę, rašytinį prašymą perimti įvykdymą arba pagrįstą jos atsisakymą ) neįeina į garantinį laikotarpį. Keičiant prekę į naują, naujas garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo jos gavimo.


    Jei vartotojas pateikia skundą per pirmuosius 12 mėnesių nuo pirkimo, pardavėjas skundą gali nagrinėti iki jį atmesti tik remiantis rašytiniu ekspertiniu vertinimu; neatsižvelgiant į ekspertinio vertinimo rezultatą, iš vartotojo negali būti reikalaujama apmokėti ekspertizės ar kitų su ekspertiniu vertinimu susijusių išlaidų.


    Kai vartotojas skundą pateikia praėjus 12 mėnesių nuo pirkimo dienos, kai pardavėjas  atmetė, pardavėjas privalo skundo dokumente nurodyti, kam vartotojas gali siųsti prekę ekspertiniam įvertinimui. Jei prekė siunčiama ekspertiniam vertinimui nurodytam asmeniui, ekspertinio vertinimo išlaidas, taip pat visas kitas su tuo susijusias išlaidas, nepriklausomai nuo ekspertinio vertinimo rezultato, padengia pardavėjas. Jei vartotojas profesionaliu įvertinimu įrodo pardavėjo atsakomybę už trūkumą, pretenziją jis gali pareikšti dar kartą. Profesionalaus vertinimo metu garantinis laikotarpis nesibaigia. Pardavėjas įsipareigoja per 14 dienų nuo pakartotinio skundo pateikimo vartotojui atlyginti visas turėtas išlaidas, susijusias su ekspertizės atlikimu, taip pat visas su tuo susijusias išlaidas, patirtas tikslingai p>Pardavėjas privalo pateikti patvirtinimą skundo kreipimasis vartotojui nedelsiant, jeigu patvirtinimo nėra galimybės pristatyti nedelsiant, jis turi būti įteiktas be reikalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kartu su skundo dokumentu; pretenzijos pareiškimo patvirtinimo įteikti nereikia, jei vartotojas turi galimybę kitokiu būdu įrodyti pretenzijos pareiškimą.


    Pretenzijos pareiškimo atveju vartotojas informuoja pardavėją apie paraišką el. paštu (siekiant kuo greičiau išnagrinėti pretenziją), laišku ar kitu nuolatiniu vežėju, kuris bus pristatytas mums ir išsiųstas prekes supakuotas į gabenimui tinkamą pakuotę kartu su defekto aprašymu ir kopija pirkimo įrodymo dokumentą arba užpildydami šią formą: ATĖMIMO IR PRISTATYMO FORMA spustelėkite čia (arba garantiniu laišku, jei jis buvo išduotas) siuntų priėmimo adresu:

    BRIMO

    Velky Lapáš 8460

    95104 Veľký Lapáš

    telefonas: +421944431230 

    Slovakija

    Nenaudokite adreso Lermontovová 911/3, Bratislava 81105 siuntiniams. Šis adresas skirtas laiškų ir korespondencijos siuntų dėkojame už supratingumą

    Pirkėjas turi teisę į būtinų išlaidų, susijusių su atsakomybės už trūkumus, kompensavimą.

    Jei vartotojas! nėra patenkintas tuo, kaip pardavėjas išnagrinėjo jo skundą, arba jeigu mano, kad pardavėjas pažeidė jo teises, jis turi galimybę kreiptis į pardavėją su prašymu ištaisyti pasiūlymą dėl alternatyvaus ginčo sprendimo inicijavimo 391/2015 dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo nuostatos / Tinklų pramonės reguliavimo tarnyba / Elektroninių ryšių ir pašto paslaugų reguliavimo tarnyba] arba kitas atitinkamas įgaliotas juridinis asmuo, įregistruotas alternatyvaus ginčų sprendimo subjektų sąraše< /p>

    SOI inspekcija Bratislavos regionui
    Bajkalská 21/A, PO BOX Nr. 5, 820 07  Bratislava   
    Priežiūros skyrius
    tel. Nr. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
    el. paštas: ba@soibg, vadovauja Ūkio ministerija Slovakijos Respublika (sąrašas pateikiamas adresu http://www.mhsrbg, vartotojas turi teisę pasirinkti, į kurį iš išvardytų subjektų kreiptis dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo.  ="http://ec.europa.eu/consumers/odr/">http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    < p>

    30 dienų pirkėjo, kuris yra verslininkas, skundų nagrinėjimo laikotarpis nėra nustatytas Vartotojų teisių apsaugos įstatymo, tačiau mūsų įmonė įsipareigoja juos išnagrinėti per 60 dienų.


    Sutarties atsisakymas

    1. Jei pardavėjas negali įvykdyti savo įsipareigojimų, kylančių iš  pirkimo sutartis dėl išparduota iš atsargų, prekių trūkumo arba jeigu prekių, dėl kurių susitarta pirkimo sutartyje, gamintojas, importuotojas ar tiekėjas sustabdė gamybą arba atliko tokius rimtus pakeitimus, dėl kurių buvo neįmanoma įvykdyti atsiradusių pardavėjo įsipareigojimų. nuo pirkimo sutarties arba dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, arba jeigu, net ir įdėjęs visas pastangas, kurių iš jo galima sąžiningai pareikalauti, jis negali pristatyti prekių pirkėjui per šiose sąlygose nustatytą terminą, pardavėjas privalo nedelsdamas apie tai informuoti pirkėją ir kartu pasiūlyti pirkėjui pakaitinį įvykdymą arba galimybę pirkėjui atsisakyti pirkimo sutarties (atšaukti užsakymą). Tuo atveju, kai pirkėjas atsisako pirkimo sutarties dėl priežasčių, nurodytų šiame skundo ir verslo sąlygų skyriuje, pardavėjas privalo grąžinti pirkėjui jau sumokėtą užstatą už pirkimo sutartyje sutartą prekę per 14 dienų nuo pranešimą apie sutarties atsisakymą pavedimu į pirkėjo nurodytą sąskaitą.

    2. Remdamasi 2011-01-01 Aktu Nr. 102/2014 Sb. dėl vartotojų apsaugos parduodant prekes ar teikiant paslaugas pagal nuotolinės prekybos ar ne pardavėjo patalpose sudarytą sutartį ir dėl tam tikrų įstatymų (toliau – Įstatymas) pakeitimų ir papildymų pagal 2014 m. § 7 ir toliau nurodyta teisė atsisakyti pirkimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos. Jei pirkimo sutarties dalykas yra prekių pristatymas, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties net iki prekės pristatymo.

    3. Jei vartotojas nori pasinaudoti šia teise , vartotojas įsipareigoja raštu (el. paštu, laišku ar įrašu kitame nuolatiniame vežėjuje) atsisakyti pirkimo sutarties, kurią reikia pristatyti ne vėliau kaip paskutinę nurodyto termino dieną pardavėjo kontaktiniam adresui. adresu, arba perduoti šį atsiėmimą gabenti paštu ne vėliau kaip paskutinę termino dieną kontaktuose nurodytu adresu. Po pranešimo apie sutarties atsisakymą vartotojas įsipareigoja asmeniškai išsiųsti arba pristatyti sutarties, nuo kurios jis atsisako, objektą kartu su visa dokumentacija – pvz. originalią sąskaitą faktūrą, instrukcijas ir kitus prekių dokumentus, kurie jam buvo pristatyti kartu su prekėmis, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo datos (Įstatymo §10 1 dalis). Rekomenduojame pirkėjams pasidaryti sąskaitos-faktūros kopiją savo reikmėms ir išsiųsti prekes registruotu paštu bei kaip apdraustą siuntą buvo atšauktas, arba rašteliu ant kito patvariojo nešiklio arba naudojant formą, kuri sudaro priedą Nr. 1 iš šių komercinių ir skundo sąlygų. 

    4. Atšaukiant pirkimo sutartį pagal ankstesnį šių komercinių ir skundo sąlygų punktą turi būti nurodyta perkant reikalinga informacija sutarties atsisakymo formą, kurioje formuojamas priedas Nr. 1 iš šių verslo ir pretenzijų sąlygų, ypač pirkėjo identifikavimo, užsakymo numerio ir datos, tikslios prekių specifikacijos, būdo, kuriuo pardavėjas turėtų grąžinti jau gautą mokėjimą, ypač sąskaitą pirkėjo numeris ir (arba) pašto adresas.

    5 . Nesiųskite mums prekių grynaisiais pristatymo metu, tokios prekės nebus priimamos.

    6. El. parduotuvės operatorius grąžins už prekes/paslaugą sumokėtą apmokėjimą, įskaitant transporto sąnaudos 100 straipsnio prasme. §9 par. 3) Akto Nr. 102/2014 Sb., taip pat išlaidas, akivaizdžiai patirtas užsakant prekes per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo pareiškimo įteikimo dienos, tačiau jis neprivalo grąžinti pinigų, kol prekės jam nepristatomos arba vartotojas to nepadarė. neįrodžius, kad prekė buvo išsiųsta, tai netaikoma, jei pardavėjas pasiūlė prekes pasiimti pats. Vartotojas, pasinaudodamas teise atsisakyti sutarties, turi teisę grąžinti išlaidas už pigiausią paplitęs pardavėjo siūlomas pristatymo būdas

    7. Teisė atsisakyti sutarties netaikoma prekėms ir paslaugoms, kurios apibrėžtos §7 dalyje. 6 raides a)–l) įstatymo Nr. 102/2014. ZZ, kurių objektai yra:

     - prekių, pagamintų pagal specialius vartotojo reikalavimus, prekių, pagamintų pagal išmatavimus arba specialiai vienam vartotojui, pardavimas,

    < p>8. Vartotojas prisiima bet kokį prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad jos buvo naudojamos daugiau nei būtina prekių funkcionalumui ir savybėms nustatyti.
        Pagal Įstatymą 250/2007 Coll. dėl vartotojų teisių gynimo yra vartotojas: fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, nevykdo savo verslo, darbo ar ne pagal darbo sutartį, darbo vietų. Taigi vartotojas yra ne įmonė, tai fizinis asmuo – ne verslininkas.         
    Pristačius prekę vartotojas turi galimybę išbandyti jos funkcionalumą, tačiau atsisakęs sutarties jis negali prekėmis naudotis. Vartotojas, norėdamas įsitikinti prekės pobūdžiu, savybėmis ir funkcionalumu, prekę turėtų tvarkyti ir tikrinti tik taip, kaip tai būtų leidžiama „mūrinėje“ parduotuvėje, priešingu atveju gali būti, kad prekės turi nebuvo išbandytas, bet naudotas. Pirkėjas sutarties atsisakymo laikotarpiu privalo tinkamai tvarkyti ir apžiūrėti prekes.     

    Teisė grąžinti prekes nenurodant priežasties 

    Teisė grąžinti prekes nenurodant priežasties atsiranda tik tada, kai vartotojas įsigijo prekes per: 

    • nuotolinės sutartys (sutartys tarp pardavėjo ir vartotojo sutarta ir sudaryta tik naudojant vieną ar daugiau nuotolinio ryšio priemonių, tuo pačiu metu fiziškai nedalyvaujant pardavėjui ir vartotojui, ypač naudojant svetainę, el. paštą, telefoną, faksą , adreso laiškas arba pasiūlymų katalogas) ir 
    • sutartis, sudaryta ne pardavėjo patalpose ( pardavėjo ir vartotojo susitarimas, sudarytas pardavėjui ir vartotojui kartu fiziškai dalyvaujant vietoje, kuri nėra pardavėjo patalpos; sutartys, kurias sudaryti vartotojas pasiūlė pardavėjui vietoje, kuri nėra pardavėjo patalpos; sutarties, sudarytos pardavėjo patalpose arba nuotolinio ryšio priemonėmis iš karto po individualaus ir asmeninio pardavėjo kreipimosi į vartotoją vietoje, kuri nėra pardavėjo patalpos, arba sutarties, sudarytos per pardavimo renginį arba su juo susijusią sutartį) .

    Vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties su pardavėju raštu arba įrašydamas kitoje patvariojoje laikmenoje; jeigu sutartis sudaryta žodžiu, bet koks aiškiai suformuluotas vartotojo pareiškimas, išreiškiantis savo valią atsisakyti sutarties, yra pakankamas, kad vartotojas galėtų pasinaudoti teise atsisakyti sutarties. Vartotojas gali pasinaudoti pardavėjo pateikta sutarties atsisakymo forma Jis gali tai padaryti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.

    Pristačius pranešimą apie sutarties atsisakymą pardavėjas įpareigotas nepagrįstai nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo įteikimo dienos, grąžinti vartotojui visus iš jo pagal sutartį ar su ja susijusius mokėjimus. , įskaitant transportavimo, pristatymo ir pašto išlaidas bei kitas išlaidas ir mokesčius,vartotojas privalo grąžinti prekes arba perduoti jas pardavėjui ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos. nuo sutarties. 

    Išlaidas už prekių grąžinimą nenurodant priežasties per 14 dienų nuo jų gavimo apmoka vartotojas.

    Įspėjimas: 
    Joks teisinis reguliavimas nesuteikia teisės vartotoją į nepagrįstą prekių, įsigytų vadinamojoje, grąžinimą plytų ir skiedinio parduotuvė